wtorek, 23 października 2012

Szampon Isana Colorglanz - recenzja



Teraz czas na recenzję szamponu ISANA Colorglanz ( drugie od lewej).

Isana szampon:
- do włosów farbowanych i z pasemkami,
- z ochroną UV,
- z pantenolem i witaminą B3,
- produkt przebadany dermatologicznie,
- przeznaczony do codziennej pielęgnacji włosów.



Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Se, Propylene Glycol, Panthenol, Benzophenone-4, Quaternium-87, Behentrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Niacinamide, Parfum, Citronellol, Phenoxyethanol, Citric Acid.


Cena: 5,50zł / 300ml


Moja opinia: 
Szampon jest bardzo delikatny, ma cudowną konsystencję i bardzo dobrze rozprowadza się na włosach. Dobrze się pieni i dobrze zmywa oleje. Przynajmniej u mnie. Dodałam do niego nawet kroplę olejku rycynowego. Po wysuszeniu włosy są puszyste, błyszczące i delikatne, aż mam ochotę je dotykać. 
Jak dla mnie szampon ma same zalety, nie zawiera żadnych silikonów i parabenów, ma trochę witamin i naprawdę jest bardzo treściwy. Cena też bardzo korzystna ! Z pewnością będzie to mój szampon do codziennego mycia włosów. Skuszę się jeszcze na inne rodzaje szamponów i odżywek Isany :)


3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ! :)