środa, 10 października 2012

Kilka słów o nowym blogu

Blog Blondeandsweet.blogspot.com jest blogiem o włosach blond, o ich pielęgnacji (myciu, nawilżaniu) oraz wszystkim co wiąże się ogólnie z włosami. Postanowiłam założyć bloga, gdyż mam nadzieję, że pomoże mi w walce o piękne i zdrowe włosy. Mam nadzieję, że blog przyniesie mi jeszcze większą motywację, choć już teraz jest ona ogromna.

Z włosami kombinowałam już od dawna, nie miałam jeszcze 18 lat. Mając niewielką wiedzę na temat ich pielęgnacji i tego jak szybko można je zniszczyć, farbowałam, stosowałam różne cięcia, prostowałam i zakręcałam naprzemiennie. Tak więc są zniszczone ... przede wszystkim suche i połamane.

Moje włosy są farbowane na naturalny kolor blond. Swoje włosy u nasady mam ciemny blond, mysi, jak dla mnie nieciekawy. Końcówki są bardzo jasne. Można by powiedzieć, że taki właśnie look jest obecnie bardzo trendy (włosy ombre), choć ja wolę jednolite kolory. Żadnych ombre i pasemek. Według mnie wygląda to elegancko, schludnie, estetycznie. Kwestia gustu oczywiście ...

Celem mojego bloga jest zgromadzenie wiedzy na temat kosmetyków do pielęgnacji włosów, a tym samym osiągnięcie swojego włosowatego celu: zdrowe, piękne, długie, lśniące włosy.

Na bieżąco będę informowała czego testuję, jakich kosmetyków używam oraz dodawała fotki moich włosów.

Mam nadzieję, że blog kogoś zainteresuje :)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ! :)