wtorek, 16 października 2012

Moje włosy - stan przed pielęgnacją i farbowaniem



Tak wyglądały moje odrosty przed farbowaniem. Jakieś 2 cm.

Stan moich włosów oceniam na bardzo kiepski. Włosy są połamane, suche, nie błyszczą się i brakuje im miękkości. Generalnie włosy łamią się kiedy mają na to ochotę. Końcówki są rozdwojone. Właściwie powinnam je obciąć, ale chcę jeszcze trochę poczekać.









Włosy były farbowane farbą Schwarzkopf natural & easy, odcieniem 522, srebrzysty jasny blond. Teraz postawiłam na inną farbę, a mianowicie Color&Soin, odcień 9N. Efekty będziecie mogli zobaczyć w kolejnych postach. Farba Schwarzkopf strasznie wysuszała mi włosy, choć odcień bardzo mi się podobał. Nie pozostawiał żadnej rudości na odrostach, był dla mnie idealny. Jednak jeszcze raz powtórzę: SUSZ totalny na głowie.

Wierzchnia warstwa moich włosów jest krótsza od pozostałych. To samo z warstwą pod spodem włosów. Jest to wynikiem wykruszania się włosów, a nie celowego obcięcia... ;/ Regularnie podcinałam na prosto aby się wyrównały. Nic z tego...

Jak widzicie muszę wziąć się za siebie i to ostro...

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz ! :)