wtorek, 23 października 2012

Moje włosy 23.10.2012r.



Zdjęcie z lewej ( 8.10.2012), zdjęcie z prawej (23.10.2012r.)

Nie wiem czy widzicie różnicę w długości ale ja tak i jestem bardzo zadowolona z efektu, gdyż minął niecały miesiąc a efekt widać. Jestem pewna, że mogę zawdzięczać to drożdżom, bo moje włosy tak szybko nie rosły. Przypomnę 1 cm na miesiąc, co było dla mnie za mało. 

Włosy były farbowane inną farbą niż poprzednio, na odcień miodowy... Niestety mój kolor nie ma nic związanego z miodowym, choć na zdjęciu z prawej i tak są jaśniejsze niż w rzeczywistości. Wina lampy.


Na odrostach lepiej przyjął się odcień miodowy. Chciałabym taki na całej długości. Obecnie moje włosy są dla mnie za jasne.


A tutaj inne ujęcie włosów.

Na zdjęciach widać, że włosy trochę lśnią. Efekt olejowania :)  Bardzo polecam ! 

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz ! :)