wtorek, 23 października 2012

Maska do włosów - Pilomax, Henna Wax Blond - recenzja



Ostatnio zakupiłam na allegro maskę do włosów rozjaśnianych - PILOMAX, Henna Wax Blond. Kierowałam się bardzo dobrymi opiniami na forum oraz wizażu. Dziewczyny zapewniały że włosy są miękkie, błyszczące i mięsiste. Ja miałam efekt odwrotny ...


Skład: Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Parfum (Fragrance), Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Cetrimonium Chloride, Lawsonia Inermis (Henna) Extract, Anthemis Nobilis (Chamomile) Flower Extract, CI 19140.

Cena: 19,90zł / 240g

W zasadzie patrząc na skład na samym początku mamy alkohol i perfum, potem 3 konserwanty... Może to dlatego ? Otóż wcześniej myłam włosy szamponem Isana i czułam pod palcami, że włosy są na tyle miękkie, że mogłabym spokojnie rozczesać je bez odżywki lub maski. Jednak ja zawsze nakładam jeszcze maskę lub odżywkę, tak więc położyłam Pilomax. Moje włosy stały się szorstkie, a po zmyciu maski nie mogłam ich kompletnie rozczesać. Mogę powiedzieć, iż byłam mocno rozczarowana efektem ... Maskę miałam na włosach przez równe pół godziny. Nie sądzę, żebym coś zrobiła źle.  Na pewno dam jej jeszcze jedną szansę, bo trochę szkoda mi wydanych pieniędzy...

Choć ewidentnie moje włosy nie lubią tej maski...

A Wy jakie miałyście doświadczenia z Pilomaxem ?

7 komentarzy:

  1. chyba nie przejdzie drugiej szansy i prędzej wysuszy włosy przez ten alkohol

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprawka: na drugim miejscu jest alkohol cetearylowy- czyli emulgator. Na pewno nie szkodzi włosom :)

    anulkax7

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby nie szkodzi, jednakże po tym jak rok męczyłam grzywkę prostownicą , stała się wybredna i po alkoholu cetearylowym wygląda jak stóg siana\Paula

      Usuń
  3. Oj mówię Ci jak maski to tylko Biovax(wlasnie suszy sie na mojej głowie) polecam bardzo bo miałam mega problem z włosami a ta maska spowodowała, że odżyły nabrały blasku i takie wszystkie :P :) Pozdrówka, fajny blog!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię Pilomaxu produkty. Świetne są, bardzo skuteczne, mają wiele produktów do jasnych włosów. Muszę przyznać, że nigdy nie miałam takich miękkich i fajnych włosów. Mimo częstego rozjaśniania są w super kondycji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy kochają Wax Pilomaxu. Jestem zaskoczona działaniem, nie spodziewałam się takich efektów. Włosy są lśniące i miękkie. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy kochają Wax Pilomaxu. Jestem zaskoczona działaniem, nie spodziewałam się takich efektów. Włosy są lśniące i miękkie. Polecam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :)