czwartek, 7 lutego 2013

Ajurwedyjski masażer głowy

Kupując maskę i szczotkę do włosów na allegro, otrzymałam w prezencie ajurwedyjski masażer głowy.

Ajurwedyjski masażer głowy - co powinniśmy wiedzieć ?

Masaż wzmacnia cebulki włosów, pobudza krążenie, a dzięki temu lepiej wchłaniają się wcierki, włosy rosną mocniejsze i grubsze, można zaobserwować szybszy porost, uwalniają się endorfiny - "hormony szczęścia", przeciwdziała łupieżowi, działa uspokajająco i odpręża nasze mięśnie, uśmierza również ból głowy - na takie chwile również mi się przyda, pomaga przy bezsenności, usuwa zmęczenie i poprawia cerę ;)



Już wcześniej chciałam go kupić, ale aukcja bardzo mnie zachęciła. Nie lubiłam masować głowy opuszkami palców, a masowanie pajączkiem jest bardzo przyjemne.

Kupiłam go parę dni temu, więc zaczynam również i jego stosować bardzo regularnie. Przed wcieraniem wcierki masuję skórę głowy ok minutę. Po zaaplikowaniu wcierki również masuję pajączkiem. Mam wrażenie, że wtedy wcierka szybciej się wchłania, a włosy u nasady szybko stają się suche.

Masuję również wieczorami, przed tv kiedy się relaksuję. Każda chwila jest dobra, wykorzystajcie ją ;)


A jak Wasze masaże ? Dają efekty w przypadku szybszego porostu ?

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz ! :)