wtorek, 4 lutego 2014

Kerastase & Bamboo - będę testować

Zima daje nam mocno w kość, jednakże ja już myślę o wiośnie. Nie mogę się doczekać pięknego słońca i ciepłego podmuchu wiatru ... Dlatego postanowiłam zaopatrzyć się w kilka nowych kosmetyków do włosów. 

Powoli kończy mi się olejowe serum Kerastase, więc będę musiała kupić nowe. Jednakże na dzień dzisiejszy skusiłam się jeszcze na fluid do włosów, które nakłada się na mokre włosy. Kiedyś miałam próbkę i pamiętam, że byłam zachwycona i obiecałam sobie, że go kupię.

Odżywka do włosów kręconych Kerastase - mam nadzieję, że w połączeniu z suszarko-lokówką obrotową efekt będzie super.

Puder zwiększający objętość Bamboo - jak tylko wyciągnęłam z pudełka, byłam w szoku że butelka jest taka mała ! A kosztowała mnie ok. 119 zł ! Czytałam, że jest bardzo wydajna. Nie mogę się doczekać aż ten puder wypróbuje !


7 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz ! :)