czwartek, 14 marca 2013

Aktualizacja włosowa

Moje włoski są w coraz lepszym stanie. Na zdjęciu poniżej włosy zostały wysuszone naturalnie i rozczesane szczotką z włosia dzika.

Jaką poprawę zauważyłam u siebie ?
  • włosy są bardziej nawilżone, są delikatne i mięciutkie
  • pokruszone włosy po bokach są dłuższe, co oznacza że rosną współmiernie z pozostałymi włosami (wcześniej dalej mi się wykruszały i nie widziałam poprawy)
  • dzięki podcięciu, łatwiej się rozczesują
  • mnóstwo babyhair !
  • rosną szybciej, ale odrobinę.
  • mniej wypadają przy rozczesywaniu, mniej się kruszą przy rozczesywaniu.
  • są zdecydowanie grubsze !

Cieszę się że w końcu widzę efekty, a minęło pół roku lub nawet więcej ! Już pisałam to wcześniej, ale na początku popełniałam błędy, pewnie jak każda włosomaniaczka, które pogorszyły tylko stan moich włosów.
Teraz będzie już tylko lepiej, wiem co lubią moje włosy i będę trzymać się swoich zasad pielęgnacyjnych :)


5 komentarzy:

  1. ładne masz te włoski! też jestem blondynką i wiem jak trudna jest pielęgnacja włosków blond :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor :) Ja mam zawsze balejaż, bo nie lubię, jak szybko widać mi odrosty.. Musiałabym co chwilę do fryzjera chodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś otagowana - TAG Liebster Blog Award - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. I am happy to join your lovely blog and follow you! Would you like to follow me back?
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :)