wtorek, 6 listopada 2012

Tangle Teezer po raz kolejny - rozczarowanie


Wiecie co ... kupiłam szczotkę Tangle Teezer (panterka, z prawej na zdjęciu). Myślałam, że będzie rewolucyjna dla moich włosów, że będzie rozczesywała jak za dotknięciem różdżki .... Naczytałam się tyle opinii i komentarzy na forach itp, że myślałam że naprawdę tak będzie !

Jestem rozczarowana.

Szczotka niby nie szarpie włosów, ale moje szarpie i łamie ... To już lepiej rozczesuje mi się grzebieniem o szeroko rozstawionych ząbkach.

Miękkie bolce wystające ze szczotki są za krótkie dla moich włosów. Włosy mam dosyć grube po świeżym umyciu to szczotka nie daje rady ich rozczesać. Tangle Teezer rozczesuje jedynie wierzchnią warstwę włosów i ewentualnie włosy od spodu jeśli pochylę się do przodu i czeszę w kierunku od szyi do końcówek włosów. W środku robią się kołtuny ! I jak ja mam to rozczesać tą szczotką ? Można, ale trzeba się wygimnastykować ;P Ale nie o to przecież chodzi !

Z początku myślałam, że robię coś źle lub nie potrafię się nią obsługiwać. No, ale szczotka to szczotka. Nie służy mi w rozczesywaniu włosów na sucho ani na mokro.

Fakt - fajnie się nią masuje, ale to wszystko.

Postanowiłam ją sprzedać na allegro, za niewiele niższą cenę co obecnie wystawione. Poszła od razu !  No cóż, za te pieniądze kupię szczotkę z włosia. Oby ta była lepsza dla moich włosów.

Nie polecam szczotki Tangle Teezer, moim zdaniem to wyrzucone pieniądze w błoto.

A Wy jakie macie doświadczenia z tą szczotką ?


5 komentarzy:

  1. Też mam panterkowa wersje i TT dla mnie było darem z nieba. Ale te szczotki albo sie kocha albo nienawidzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle kusi mnie ta szczotka, ale odstrasza mnie od niej cena

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro ,że się tak rozczarowałaś;/ Jak widać nawet działanie szczotki jest zależne od osoby,nie tylko kosmetyki mają kaprysy.Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie było tutaj zajrzeć meega fajny blog - polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :)